מהי גרפיקה אקולוגית?
המטרה של גרפיקה אקולוגית: קידום יוזמות ועסקים שעושים טוב לעולם, הגברת החשיפה למסריהם והגדלת רווחיהם, באמצעות עיצוב גרפי ממוקד קהל יעד.
זוהי גישה חדשנית לעיצוב גרפי, הפועלת לטובת קידום מסרים חיוביים וברי קיימא בשלל תחומי החיים: סביבה, חברה מתוקנת, בריאות, רוחניות, כלכלה שוויונית וכו'.
גישה זו מהווה אנטי-תזה לתעשיית הפרסום המודרנית, ששמה את רוב משאביה בפרסום דברים שאנו לא באמת זקוקים להם ואף גורמים לנזק לנו ולעולם. עיצוב גרפי אקולוגי משמש כדוגמא מרעננת לראיית עולם עסקית שונה האפשרית בימינו.
הגדרת קיימות, מתוך ויקיפדיה:
"קיימות (באנגלית: Sustainability) במובנה הרחב היא היכולת להמשיך לקיים תהליך או מצב לאורך זמן. באקולוגיה, מערכת בת קְיָמָא היא מערכת שהמגוון הביולוגי שלה ופוריותה נשמרים לאורך זמן. בשביל בני האדם, קיימות היא הפוטנציאל לחיים של רווחה בטווח הרחוק, מבחינה סביבתית, כלכלית וחברתית."
בעבודתי כמעצבת גרפית אקולוגית, אני מקדמת מסרים ברי קְיָמָא – סביבתיים, חברתיים, כלכליים, בריאותיים ורוחניים, מתוך הבנה עמוקה של מצבנו בזמנים המאתגרים והייחודיים שבהם אנו חיים ומתוך שאיפה להפצת הידע אודות הפתרונות והגישות החדשות לנושאים הללו.
יש לך מיזם ששייך לעולם החדש? רוצה לקדם אותו באמצעות עיצוב גרפי אקולוגי? לחץ/י כאן
רוצה מתנה?
מדריך מפורט שיגלה לך האם העיצוב הגרפי בעסק שלך מושך אליך לקוחות מתאימים
+ גישה לניוזלטרים מלאים בתוכן איכותי שיתמכו בך בדרך לעיצוב המושלם
לקבלת המדריך לחץ/י כאן
קידום העסק שלך
יש לך עסק או מיזם שתורמים לעולם, וחסר לך הטאץ' המיוחד שיזניק את הנראות שלו?
רוצה להקים עסק או מיזם כזה ולדעת בבטחון שהמיתוג שלו יעביר את המסר הנכון ויביא לחשיפה ולהכרה שהוא ראוי לה?
לחץ/י כאן לפרטים נוספים